piątek, 24 stycznia 2014

Krok po kroku - kreska eyelinerem

Witaj!

Nie wiesz jak namalować kreskę eyelinerem?
Przedstawie Ci prosty sposób, dzięki któremu malowanie kreski opanujesz do perfekcji.
Na rynku istnieje wiele rodzajów eyelinerów w pisaku, w tzw. kałamarzu, w żelu w słoiczku itd. Kreskę eyelinerem można również namalować kredką, oraz cieniem na mokro. Istnieje duża gama kolorystyczna. Kolor takiego eyelineru możesz dobrać indywidualnie do swoich potrzeb.
Ja przedstawię Ci moja ulubioną metodę, z pędzelkiem i czarnym, żelowym eyelinerem w słoiczku. Ta metoda jest dla mnie najlepsza, kontroluję ilość  nabieranego żelu i delikatnym ruchem maluje idealna kreskę. 

Potrzebne Ci będą:
- (w tym przypadku) eyeliner w żelu, użyłam Loreal
- cieniutki pędzelek do kresek





Od wewnętrznego kącika delikatnym, zdecydowanym, ale powolnym ruchem tuż przy nasadzie rzęs pociągnij kreskę eyelinerem (aby ręka się nie trzęsła możesz łokieć oprzeć o stół)


 Następnie pociągnij kreskę od środka ku zewnętrznemu kącikowi (od środka do zewnątrz kreska jest coraz grubsza)


W zewnętrznym kąciku poprowadź kreskę tak jak na zdjęciu i wyciągnij ją w stronę skroni ( możesz wyznaczyć tę linię przykładając pędzelek, od skrzydełka nosa, przez zewnętrzny kącik oka)


 Nastepną kreskę poprowadź od końca wyciągniętej kreski do środka powieki 


 Wypełnij kreskę eyelinerem


 Wytuszuj rzęsy. Gotowe! 


Jeśli nie masz opadającego kącika bądź opadającej powieki jest to ułatwienie dla Ciebie. Masz prościej. Jeśli posiadasz oko z opadającym kącikiem możesz namalować tę kreskę, nie wyciągając jej. Wtedy taka kreska będzie się lepiej prezentować. Z kreską możesz różnie kombinować, ja zaprezentowałam Ci mój sposób malowania, w którym czuję się najlepiej, i który mi pasuje.
Dużo ćwicz, a zobaczysz, że z każdym dniem wyjdzie Ci coraz lepiej!



BeautyInMe

1 komentarz:

  1. Potwierdzam, że trening czyni mistrza ;) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło jeżeli zechcesz odpowiedzieć na pytania dostępne u mnie na blogu :)

    http://zycietoodwaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń